Wymiar etatu: 1/1 etatu (40 godzin tygodniowo)
Warunki pracy:
- praca w budynku bez windy, na pierwszym piętrze, praca przy komputerze powyżej czterech godzin,
- tygodniowy czas pracy obejmuje okres od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, z możliwością zastosowania systemu równoważnego czasu pracy.
Czym jest Laboratorium Innowacji Społecznych:
Laboratorium Innowacji Społecznych to jednostka budżetowa Gminy Miasta Gdyni, która działa w Gdyni, na rzecz jej mieszkańców i mieszkanek. Zadaniem LIS jest wspieranie zrównoważonego rozwoju miasta, aby wszystkim mieszkańcom – bez względu na wiek, pochodzenie społeczne, miejsce zamieszkania bądź inne uwarunkowania – żyło się lepiej. Prowadzimy działania w ramach różnych programów, w tym m.in. Budżet Obywatelski, Sieć Domów Sąsiedzkich Przystań, Gminny Program Rewitalizacji, Wymiennikownia. Więcej o LIS: www.lis.gdynia.pl oraz o realizowanych obecnie projektach: https://lis.gdynia.pl/projekty/.
Czym zajmuje się Dział Inwestycji:
Realizujemy inwestycje związane z Gminnym Programem Rewitalizacji i inne inwestycje gminy miasta Gdyni związane z działalnością LIS i programami społecznymi miasta. Wypracowujemy, wdrażamy i upowszechniamy partycypacyjny model realizacji przedsięwzięć oraz zasady projektowania uniwersalnego. Nasze inwestycje są bardzo zróżnicowane – od remontu klatki schodowej, przez przebudowę zabytkowych obiektów i skrzyżowań do budowy Przystani i parku leśnego. Każdą traktujemy indywidualnie i staramy się, żeby w najlepszy możliwy sposób odpowiadała na potrzeby użytkowników. Część z naszych inwestycji zdobyła nagrody i wyróżnienia – Lider Dostępności, LODOŁAMACZE, konkurs Towarzystwa Urbanistów Polskich na Najlepiej Zagospodarowaną Przestrzeń Publiczną w Polsce, Najlepsza Przestrzeń Publiczna Województwa Pomorskiego. Dział Inwestycji wniósł też znaczący wkład w projekt „Gdynia OdNowa: Rewitalizacja”, który w 2024 roku zdobył nagrodę w kategorii „Europa bliżej obywateli” w konkursie REGIOSTARS, organizowanym przez Komisję Europejską.
Główne obowiązki:
- obsługa procesu inwestycyjnego, w tym w szczególności współpraca z nadzorem inwestorskim, wykonawcami robót budowlanych oraz instytucjami występującymi w procesie inwestycyjnym,
- nadzór nad realizacją zawartych umów, w tym umów na prace projektowe, nadzór inwestorski i wykonawstwo,
- współpraca z jednostkami miejskimi w związku z przygotowywanymi, realizowanymi i oddawanymi do użytkowania przedsięwzięciami,
- przygotowywanie stosownych porozumień z podmiotami trzecimi w związku z realizacją inwestycji,
- planowanie i organizacja robót budowlanych, w tym w szczególności poprzez nadzorowanie harmonogramów przedstawianych przez wykonawców,
- nadzór i udział w czynnościach odbiorowych, weryfikacja kompletności dokumentacji powykonawczej,
- przygotowanie dokumentów i przeprowadzanie czynności związanych z przekazywaniem inwestycji użytkownikom,
- współpraca z Działem Zamówień Publicznych i pozostałymi pracownikami Działu Inwestycji przy opracowywaniu SWZ i zapisów umowy dla postępowań w trybie PZP,
- udział w przygotowaniu postępowań przetargowych na wybór projektanta wykonawców robót, nadzoru inwestorskiego, dostaw sprzętu i wyposażenia,
- współpraca z projektantami, nadzorem autorskim i inwestorskim oraz wykonawcami robót budowlanych na etapie realizacji poszczególnych zadań w tym: udział w spotkaniach, radach budowy etc., egzekwowanie od stron procesu budowlanego działania w zgodności z warunkami umownymi.
Wykształcenie:
- wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze nauk technicznych, ekonomicznych, prawnych lub nauk o zarządzaniu.
Wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe – przynajmniej 3 lata pracy polegającej na samodzielnej obsłudze procesu inwestycyjnego; Przez samodzielną obsługę procesu inwestycyjnego rozumie się co najmniej: nadzór nad realizacją umów na roboty budowlane, współpracę z nadzorem inwestorskim, wykonawcami robót budowlanych oraz instytucjami występującymi w procesie inwestycyjnym, nadzór i udział w czynnościach odbiorowych, weryfikacja kompletności dokumentacji powykonawczej, współpraca przy rozliczaniu robót budowlanych,
- znajomość procesu inwestycyjnego, ustawy Prawo budowlane i powiązanych aktów prawnych,
- umiejętność pracy na komputerze, w tym z wykorzystaniem pakietu MS Office,
- umiejętność analizowania kosztorysów i harmonogramów,
- komunikatywność,
- samodzielność,
- umiejętność współpracy w zespole,
- skrupulatność, sumienność i dobra organizacja pracy.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
- doświadczenie w pracy na budowie i współpracy z firmami podwykonawczymi, oraz inwestorem,
- umiejętność kosztorysowania,
- prawo jazdy kategorii B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV oraz list motywacyjny prosimy o opatrzenie klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Laboratorium Innowacji Społecznych w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe kierunkowe,
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o pracę lub inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie (dot. obywatelstwa polskiego lub innego w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej),
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*.
Wszystkie wymienione wyżej dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
W miesiącu czerwcu 2025 wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,wynosił poniżej 6%.
Dokumenty można składać do dnia 31 lipca 2025 r.
1/ w Laboratorium Innowacji Społecznych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. (I piętro, wejście od ul. Derdowskiego) – w zamkniętych kopertach,
2/pocztą tradycyjną na adres:
LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH
ul. Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia
z dopiskiem – „Rekrutacja na stanowisko: od specjalisty do głównego specjalisty w Dziale Inwestycji”
3/ przesyłając pocztą elektroniczną, w formie załączników na adres: rekrutacja@lis.gdynia.pl
Inne informacje:
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej i/lub testu.
- Oferty, które wpłyną bez wymaganych dokumentów zamieszczonych w ogłoszeniu, zostaną odrzucone.
- Oferty, które wpłyną po określonym w ogłoszeniu terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 58 727 39 07 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
*W przypadku zatrudnienia obowiązek doniesienia:
- „Zapytania o udzieleniu informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości - Krajowy Rejestr Karny
- oryginałów CV, listu motywacyjnego i kompletu oświadczeń wymaganych w procesie rekrutacji – opatrzonych własnoręcznym podpisem,
- do wglądu oryginałów dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż, szkolenia.
OFERUJEMY:
- umowa o pracę z wynagrodzeniem zasadniczym od 7000,00 zł do 7200,00 zł brutto,
- w wysokości zależnej od posiadanego doświadczenia i kompetencji,
- dodatek stażowy, w zależności od stażu pracy, od 5 do 20%,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. trzynastka,
- świadczenie urlopowe,
- dofinansowanie na zakup okularów,
- możliwość otrzymania finansowej nagrody uznaniowej półrocznej i rocznej.
informacja o przetwarzaniu danych osobowych
powrót