Wymiar etatu: 1/1 etatu (40 godzin tygodniowo) 

Warunki pracy: 

  • praca w budynku bez windy, na pierwszym piętrze, praca przy komputerze powyżej czterech godzin,
  • tygodniowy czas pracy obejmuje okres od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, z możliwością zastosowania systemu równoważnego czasu pracy.

Czym jest Laboratorium Innowacji Społecznych: 
Laboratorium Innowacji Społecznych to jednostka budżetowa Gminy Miasta Gdyni, która działa w Gdyni, na rzecz jej mieszkańców i mieszkanek. Zadaniem LIS jest wspieranie zrównoważonego rozwoju miasta, aby wszystkim mieszkańcom – bez względu na wiek, pochodzenie społeczne, miejsce zamieszkania bądź inne uwarunkowania – żyło się lepiej. Prowadzimy działania w ramach różnych programów, w tym m.in. Budżet Obywatelski, Sieć Domów Sąsiedzkich Przystań, Gminny Program Rewitalizacji, Wymiennikownia. Więcej o LIS: www.lis.gdynia.pl oraz o realizowanych obecnie projektach: https://lis.gdynia.pl/projekty/.

Czym zajmuje się Dział Inwestycji: 
Realizujemy inwestycje związane z Gminnym Programem Rewitalizacji i inne inwestycje gminy miasta Gdyni związane z działalnością LIS i programami społecznymi miasta. Wypracowujemy, wdrażamy i upowszechniamy partycypacyjny model realizacji przedsięwzięć oraz zasady projektowania uniwersalnego. Nasze inwestycje są bardzo zróżnicowane – od remontu klatki schodowej, przez przebudowę zabytkowych obiektów i skrzyżowań do budowy Przystani i parku leśnego. Każdą traktujemy indywidualnie i staramy się, żeby w najlepszy możliwy sposób odpowiadała na potrzeby użytkowników. Część z naszych inwestycji zdobyła nagrody i wyróżnienia – Lider Dostępności, LODOŁAMACZE, konkurs Towarzystwa Urbanistów Polskich na Najlepiej Zagospodarowaną Przestrzeń Publiczną w Polsce, Najlepsza Przestrzeń Publiczna Województwa Pomorskiego. Dział Inwestycji wniósł też znaczący wkład w projekt „Gdynia OdNowa: Rewitalizacja”, który w 2024 roku zdobył nagrodę w kategorii „Europa bliżej obywateli” w konkursie REGIOSTARS, organizowanym przez Komisję Europejską.

 Główne obowiązki: 

  • obsługa procesu inwestycyjnego, w tym w szczególności współpraca z nadzorem inwestorskim, wykonawcami robót budowlanych oraz instytucjami występującymi w procesie inwestycyjnym,
  • nadzór nad realizacją zawartych umów, w tym umów na prace projektowe, nadzór inwestorski i wykonawstwo,
  • współpraca z jednostkami miejskimi w związku z przygotowywanymi, realizowanymi i oddawanymi do użytkowania przedsięwzięciami,
  • przygotowywanie stosownych porozumień z podmiotami trzecimi w związku z realizacją inwestycji,
  • planowanie i organizacja robót budowlanych, w tym w szczególności poprzez nadzorowanie harmonogramów przedstawianych przez wykonawców,
  • nadzór i udział w czynnościach odbiorowych, weryfikacja kompletności dokumentacji powykonawczej,
  • przygotowanie dokumentów i przeprowadzanie czynności związanych z przekazywaniem inwestycji użytkownikom,
  • współpraca z Działem Zamówień Publicznych i pozostałymi pracownikami Działu Inwestycji przy opracowywaniu SWZ i zapisów umowy dla postępowań w trybie PZP,
  • udział w przygotowaniu postępowań przetargowych na wybór projektanta wykonawców robót, nadzoru inwestorskiego, dostaw sprzętu i wyposażenia,
  • współpraca z projektantami, nadzorem autorskim i inwestorskim oraz wykonawcami robót budowlanych na etapie realizacji poszczególnych zadań w tym: udział w spotkaniach, radach budowy etc., egzekwowanie od stron procesu budowlanego działania w zgodności z warunkami umownymi.

Wykształcenie: 

  • wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze nauk technicznych, ekonomicznych, prawnych lub nauk o zarządzaniu.

 Wymagania niezbędne: 

  • doświadczenie zawodowe – przynajmniej 3 lata pracy polegającej na samodzielnej obsłudze procesu inwestycyjnego;  Przez samodzielną obsługę procesu inwestycyjnego rozumie się co najmniej: nadzór nad realizacją umów na roboty budowlane, współpracę z nadzorem inwestorskim, wykonawcami robót budowlanych oraz instytucjami występującymi w procesie inwestycyjnym, nadzór i udział w czynnościach odbiorowych, weryfikacja kompletności dokumentacji powykonawczej, współpraca przy rozliczaniu robót budowlanych,
  • znajomość procesu inwestycyjnego, ustawy Prawo budowlane i powiązanych aktów prawnych,
  • umiejętność pracy na komputerze, w tym z wykorzystaniem pakietu MS Office,
  • umiejętność analizowania kosztorysów i harmonogramów,
  • komunikatywność,
  • samodzielność,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • skrupulatność, sumienność i dobra organizacja pracy.

 Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
  • doświadczenie w pracy na budowie i współpracy z firmami podwykonawczymi, oraz inwestorem,
  • umiejętność kosztorysowania,
  • prawo jazdy kategorii B.

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 

  • CV oraz list motywacyjny prosimy o opatrzenie klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Laboratorium Innowacji Społecznych w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.” 
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o pracę lub inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie (dot. obywatelstwa polskiego lub innego w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej),
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*.

Wszystkie wymienione wyżej dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

W miesiącu czerwcu 2025 wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,wynosił poniżej 6%.

Dokumenty można składać do dnia 31 lipca 2025 r.

1/ w Laboratorium Innowacji Społecznych od poniedziałku do piątku w godzinach  od 8:00 do 16:00. (I piętro, wejście od ul. Derdowskiego) – w zamkniętych kopertach,

2/pocztą tradycyjną na adres:

LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH 
ul. Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia 
z dopiskiem – „Rekrutacja na stanowisko: od specjalisty do głównego specjalisty w Dziale Inwestycji” 

3/ przesyłając pocztą elektroniczną, w formie załączników na adres: rekrutacja@lis.gdynia.pl

Inne informacje:

  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie  rozmowy wstępnej i/lub testu.
  • Oferty, które wpłyną bez wymaganych dokumentów zamieszczonych w ogłoszeniu, zostaną odrzucone.
  • Oferty, które wpłyną po określonym w ogłoszeniu terminie nie będą rozpatrywane.
  • Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 58 727 39 07 od poniedziałku do piątku w godzinach  od 8:00 do 16:00.

 *W przypadku zatrudnienia obowiązek doniesienia: 

  • „Zapytania o udzieleniu informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości - Krajowy Rejestr Karny
  • oryginałów CV, listu motywacyjnego i kompletu oświadczeń wymaganych w procesie rekrutacji – opatrzonych własnoręcznym podpisem,
  • do wglądu oryginałów dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż, szkolenia.

OFERUJEMY:

  • umowa o pracę z wynagrodzeniem zasadniczym od 7000,00 zł do 7200,00 zł brutto,
  • w wysokości zależnej od posiadanego doświadczenia i kompetencji,
  • dodatek stażowy, w zależności od stażu pracy, od 5 do 20%,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. trzynastka,
  • świadczenie urlopowe,
  • dofinansowanie na zakup okularów,
  • możliwość otrzymania finansowej nagrody uznaniowej półrocznej i rocznej.

oświadczenie rekrutacyjne

informacja o przetwarzaniu danych osobowych

powrót