Wymiar etatu: 1/1 etatu (40 godzin tygodniowo)
Warunki pracy:
- praca w budynku bez windy, na pierwszym piętrze, praca przy komputerze powyżej czterech godzin,
- tygodniowy czas pracy obejmuje okres od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, z możliwością zastosowania systemu równoważnego czasu pracy.
Czym jest Laboratorium Innowacji Społecznych:
Laboratorium Innowacji Społecznych to jednostka budżetowa Gminy Miasta Gdyni, która działa w Gdyni, na rzecz jej mieszkańców i mieszkanek. Zadaniem LIS jest wspieranie zrównoważonego rozwoju miasta, aby wszystkim mieszkańcom – bez względu na wiek, pochodzenie społeczne, miejsce zamieszkania bądź inne uwarunkowania – żyło się lepiej. Prowadzimy działania w ramach różnych programów, w tym m.in. Budżet Obywatelski, Sieć Domów Sąsiedzkich Przystań, Gminny Program Rewitalizacji, Wymiennikownia. Więcej o LIS: www.lis.gdynia.pl oraz o realizowanych obecnie projektach: https://lis.gdynia.pl/projekty/.
Czym zajmuje się Dział Zamówień publicznych i Współpracy:
Dział zajmuje się całokształtem działań w zakresie udzielania zamówień publicznych jednostki prowadzonych na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności planowaniem, przygotowaniem, realizacją i sprawozdawczością z udzielonych zamówień. Uczestniczy przy opracowywaniu dokumentów wewnętrznych jednostki dotyczących zamówień udzielanych w świetle przepisów ustawy jak i zamówień do których ustawy nie stosuje się. Współpracuje z innymi działami w ramach realizacji zamówień. W ramach współpracy zajmuje się również koordynowaniem udzielanych odpowiedzi na skargi i wnioski, interpelacje oraz petycje, prowadzi rejestry: skarg i wniosków, interpelacji, petycji, informacji publicznej, wydawanych referencji, poświadczeń o wykonaniu usługi/prac przez daną firmę/wykonawcę.
Główne obowiązki:
1) kompleksowa obsługa przygotowywania i przeprowadzania procesu udzielania zamówień publicznych zgodnie z uPzp, w tym z uwzględnieniem wymagań wynikający z dofinasowania głównie zamówienia w ramach projektów UE, obejmująca m.in:
a. opracowywanie dokumentów wymaganych przepisami uPzp w zakresie przygotowania, prowadzenia i realizacji zamówień publicznych,
b. współpraca przy przygotowywaniu projektów umów i aneksów,
c. udział w pracach komisji przetargowych,
d. planowanie oraz sprawozdawczość w ramach zamówień publicznych,
e. przechowywanie, archiwizowanie i udostępnianie dokumentacji;
2) udział w tworzeniu dokumentów wewnętrznych jednostki związanych z zamówieniami publicznymi, w tym zwolnionymi ze stosowania uPzp;
3) rejestrowanie zamówień publicznych w ramach jednostki, prowadzonych zgodnie z uPzp, jak i zwolnionych ze stosowania uPzp;
4) współpraca z instytucjami, organami, podmiotami zewnętrznymi, partnerami/ innymi jednostkami miejskimi, z Instytucją Zarządzającą/ Pośredniczącą, wykonawcami, związana z realizacją zamówień publicznych jednostki;
5) współpraca z innymi działami w zakresie pomocy w przygotowaniu dokumentów w ramach zamówień zwolnionych ze stosowania uPzp, pomoc w weryfikacji poprawności przeprowadzonych postępowań;
6) koordynowanie udzielanych odpowiedzi na skargi i wnioski, interpelacje oraz petycje w stosownym trybie, prowadzenie i wdrażanie procesu analizowania zasadności skarg oraz Prowadzenie rejestrów skarg i wniosków, interpelacji, petycji, informacji publicznej, wydawanych referencji, poświadczeń o wykonaniu usługi/prac przez daną firmę/wykonawcę.
Wykształcenie:
- wykształcenie wyższe, preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne.
Wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe – przynajmniej 4 lata stażu pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego;
- znajomość regulacji prawnych w zakresie ustaw: Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych, o finansach publicznych, kodeks cywilny, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- umiejętność pracy na komputerze, w tym z wykorzystaniem pakietu MS Office,
- samodzielność w działaniu i analityczne myślenie, z jednoczesną umiejętnością współpracy w zespole.
Dodatkowym atutem będą: studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych, doświadczenie w udzielaniu i realizacji zamówień publicznych dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych (projekty UE, Polski Ład), doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub w samorządowych jednostkach budżetowych, znajomość zasad stosowania klauzul społecznych w zamówieniach publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV oraz list motywacyjny prosimy o opatrzenie klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Laboratorium Innowacji Społecznych w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne;
- kopie dokumentów potwierdzających minimum 4 lata stażu pracy (należy potwierdzić daty rozpoczęcia i zakończenia stosunku pracy, np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu);
- kopie dokumentów potwierdzających minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych (należy potwierdzić charakter wykonywanej pracy oraz jej zbieżność z wymaganym w ogłoszeniu doświadczeniem zawodowym, np. zakres obowiązków, referencje, świadectwo pracy, kopie umów cywilnoprawnych);
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie (dot. obywatelstwa polskiego lub innego w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej),
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*.
Wszystkie wymienione wyżej dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
W miesiącu czerwcu 2025r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Dokumenty można składać do dnia 21 lipca 2025 r.
1/ w Laboratorium Innowacji Społecznych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. (I piętro, wejście od ul. Derdowskiego) – w zamkniętych kopertach,
2/pocztą tradycyjną na adres:
LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH
ul. Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia
z dopiskiem – „Rekrutacja na stanowisko: od specjalisty do głównego specjalisty w Dziale Zamówień publicznych i Współpracy”
3/ przesyłając pocztą elektroniczną, w formie załączników na adres: rekrutacja@lis.gdynia.pl
Inne informacje:
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej i/lub testu.
- Oferty, które wpłyną bez wymaganych dokumentów zamieszczonych w ogłoszeniu, zostaną odrzucone.
- Oferty, które wpłyną po określonym w ogłoszeniu terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 58 727 39 26 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
*W przypadku zatrudnienia obowiązek doniesienia:
- „Zapytania o udzieleniu informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości - Krajowy Rejestr Karny
- oryginałów CV, listu motywacyjnego i kompletu oświadczeń wymaganych w procesie rekrutacji – opatrzonych własnoręcznym podpisem,
- do wglądu oryginałów dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż, szkolenia.
OFERUJEMY:
- umowa o pracę z wynagrodzeniem zasadniczym 6.600,00 zł brutto,
- dodatek stażowy, w zależności od stażu pracy, od 5 do 20%,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. trzynastka,
- świadczenie urlopowe,
- dofinansowanie na zakup okularów,
- możliwość otrzymania finansowej nagrody uznaniowej półrocznej i rocznej.
informacja o przetwarzaniu danych osobowych
powrót