Wymiar etatu: 1/1 etatu (40 godzin tygodniowo)
Warunki pracy:
- praca w budynku z windą, na parterze, praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- praca w oparciu o dokumentację, w tym projektową,
- tygodniowy czas pracy obejmuje okres od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, przy realizacji niektórych zadań poza siedzibą firmy.
Czym jest Laboratorium Innowacji Społecznych:
Laboratorium Innowacji Społecznych to jednostka budżetowa gminy miasta Gdyni, która działa
w Gdyni, na rzecz jej mieszkańców i mieszkanek. Zadaniem LIS jest wspieranie zrównoważonego rozwoju miasta, aby wszystkim mieszkańcom – bez względu na wiek, pochodzenie społeczne, miejsce zamieszkania bądź inne uwarunkowania – żyło się lepiej. Prowadzimy działania w ramach różnych programów, w tym m.in. Budżet Obywatelski, Sieć Domów Sąsiedzkich Przystań, Gminny Program Rewitalizacji, Wymiennikownia, Urban Lab. Więcej o LIS: www.lis.gdynia.pl oraz o realizowanych obecnie projektach: https://lis.gdynia.pl/projekty/.
Czym zajmuje się Dział UrbanLab – zapoznaj się na: https://urbanlab.gdynia.pl/
Główne obowiązki:
- wdrażanie programu UrbanLab Gdynia po zakończeniu eksperymentu wdrożeniowego,
- rozwijanie komponentów UrbanLab Gdynia i upowszechnianie wiedzy o jego poszczególnych komponentach UrbanLab Gdynia, zwłaszcza inkubatora innowacji ,
- organizowanie warunków do rozwoju i wdrażania projektów międzynarodowych, przygotowywanie aplikacji projektowych, w tym międzynarodowych, na rozwój programu UrbanLab Gdynia,
- prowadzenie współpracy międzynarodowej, w tym na obecność miasta Gdyni i Laboratorium Innowacji Społecznych w sieciach międzynarodowych,
- prowadzenie działań w oparciu o wytyczne projektowe,
- skoordynowanie i rozliczanie wybranych projektów realizowanych przez UrbanLab Gdynia,
w tym: - opracowywanie/aktualizowanie zbiorczych wniosków o płatność/zaliczkę,
- opracowywanie tabeli zmian do projektu we współpracy z koordynatorami projektów,
- kompletowanie wszystkich niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji projektu,
- opracowywanie/aktualizowanie dokumentów budżetu projektów,
- opracowywanie/aktualizowanie harmonogramu wydatków (na bieżąco zgodnie
z ponoszonymi/zakładanymi wydatkami), - obsługa programów do rozliczania projektów,
- bieżący monitoring zaleceń Instytucji Zarządzających/Instytucji Pośredniczących/ Grantodawców związanych z realizowanymi projektami,
- przygotowywanie zestawień umożliwiających prześledzenie postępów rzeczowych
i finansowych w projektach, - współpraca z działami LIS, instytucjami, organizacjami pozarządowymi oraz lokalnymi interdyscyplinarnymi koalicjami i partnerami w zakresie wdrażania innowacji i ogólnomiejskich programów.
Wykształcenie:
- wykształcenie wyższe: preferowane w obszarze nauk ekonomicznych, nauk społecznych.
Wymagania niezbędne:
- minimum jeden rok doświadczenia w pracy przy przygotowaniu/realizacji/rozliczaniu projektów ze wsparciem ze środków UE lub w sporządzaniu sprawozdawczości, zestawień, prowadzeniu analityki formalno-finansowej, w tym projektów międzynarodowych,
- doświadczenie w prowadzeniu działań o charakterze analityczno-badawczym,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodne przygotowywanie aplikacji projektowych i prowadzenie współpracy międzynarodowej,
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office i Excell,
- wysokie umiejętności organizacyjne, rzetelność i pełna samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność pracy w zespole, współpracy z interdyscyplinarnym środowiskiem pracowniczym,
- szybkie przyswajanie informacji, otwartość na uczenie się,
- umiejętność pracy w warunkach presji czasu.
Wymagania dodatkowe (preferowane):
- znajomość programów typu Generator Wniosków Aplikacyjnych oraz SL014,
- znajomość wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem z dofinansowaniem z UE,
- doświadczenie badawcze.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV oraz list motywacyjny
Prosimy o opatrzenie dokumentów klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Laboratorium Innowacji Społecznych w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe kierunkowe oraz wskazane doświadczenie w przygotowaniu/realizacji/rozliczaniu projektów,
- kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe;
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie (dot. obywatelstwa polskiego lub innego w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej),
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,
- podpisana przez kandydata informacja na temat przetwarzania danych osobowych, załączona poniżej ogłoszenia**.
W czerwcu 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
Dokumenty można składać do dnia 3 sierpnia 2021r.
1/ w Laboratorium Innowacji Społecznych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
(I piętro, wejście od ul. Derdowskiego)
2/pocztą tradycyjną na adres:
LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH
Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia
z dopiskiem – „Rekrutacja na stanowisko: od podinspektora do głównego specjalisty w dziale UrbanLab”
3/ przesyłając pocztą elektroniczną, w formie załączników na adres: rekrutacja@lis.gdynia.pl
Inne informacje:
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej i/lub testu.
- Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.
- Oferty, które wpłyną po określonym w ogłoszeniu terminie nie będą rozpatrywane
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 58 727 39 26 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
* W przypadku zatrudnienia obowiązek doniesienia:
– „Zapytania o udzieleniu informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości – Krajowy Rejestr Karny
– oryginałów CV, list motywacyjnego i kompletu oświadczeń wymaganych w procesie rekrutacji – opatrzonych własnoręcznym podpisem
– do wglądu oryginałów dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż, szkolenia.
* Informacja na temat przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informuję, że:
ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Laboratorium Innowacji Społecznych z siedzibą w Gdyni, przy ulicy Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia
KONTAKT
Może się Pani/Pan skontaktować z Administratorem danych osobowych:
- listownie: Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia
- za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@lis.gdynia.pl
- za pomocą epuap: /lisgdynia/skrytkaesp
Może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem danych osobowych:
- listownie: Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia
- za pomocą poczty elektronicznej: iod@lis.gdynia.pl
- za pomocą epuap: /lisgdynia/skrytkaesp
Może się Pani/Pan skontaktować z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych:
- Listownie: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
- Telefonicznie: 22 531 03 00, w godzinach pracy urzędu tj.: 8:00-16:00
Za pomocą poczty elektronicznej: kancelaria@uodo.pl
CEL PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
1) rekrutacji
DALSZE POWIERZENIE
Administrator danych przewiduje / nie przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innemu podmiotowi
PODSTAWA PRAWNA
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: art 221 § 1 Kodeksu Pracy, w związku z art., 6 ust 1 lit c RODO oraz w przypadkach, w których podano dobrowolnie większy zakres danych i zamieszczono klauzulę wyrażenia zgody na przetwarzanie danych: art., 6 ust 1 lit a RODO
DOBROWOLNOŚĆ PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do:
- Skutecznego przeprowadzenia procesu rekrutacji na przedmiotowe stanowisko.
PRAWA WŁAŚCICIELA DANYCH
Posiada Pani/Pan prawo do:
- żądania uzyskania kopii danych osobowych, lub ich udostępnienia w siedzibie ADO w Gdyni (art. 15 RODO)
- żądania sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO),
- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (art. 18 RODO),
- żądania przeniesienia własnych danych osobowych w powszechnie używanym formacie do innego Administratora danych wskazanego przez siebie (art. 20 RODO),
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (art. 21 RODO),
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej uprzednio zgody (art. 7.3 RODO)
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (art. 77 RODO)Nie posiada Pani/Pan prawa do:
- żądania usunięcia swoich danych osobowych w trybie art. 17 ust 1 RODO, (podstawa prawna: art. 17 ust 3 lit d), w związku z art. 5 ust. 2 lub ust. 2b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i wynikającym z tego obowiązku przechowywania kompletu akt sprawy przez okres 3 miesięcyOgraniczeniom podlega Pani/Pana prawo do:
- żądania uzyskania kopii danych osobowych, lub ich udostępnienia w siedzibie ADO w Gdyni (art. 15 RODO). Wykonanie obowiązku, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 3 rozporządzenia 2016/679, następuje w zakresie, w jakim dane osobowe podlegające udostępnieniu mogą być ustalone za pomocą istniejących środków ewidencyjnych. (podstawa prawna: Art. 22b ust 3 Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnych i archiwach (Dz. I. z 202 r. poz. 164)
- żądania sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO), w ten sposób, że przetwarzający przyjmują od osoby, której dane dotyczą, pisemne sprostowanie lub uzupełnienie dotyczące jej danych osobowych, nie dokonując ingerencji w materiały archiwalne;
- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (art. 18 RODO), w zakresie niezbędnym do zapewnienia korzystania z materiałów archiwalnych zgodnie z ustawą, bez naruszania istoty ochrony danych osobowych zawartych w tych materiałach, także w przypadku pierwotnego zbierania danych w sposób bezprawny albo w przypadku nieprawdziwości, nieścisłości lub niekompletności danych.
AUTOMATYZACJA I PROFILOWANIE
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
OKRES PRZECHOWYWANIA
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy zgodnie z przepisami prawa oraz Instrukcją Kancelaryjną Laboratorium Innowacji Społecznych.
powrót